Заголовок: Практичний підхід до створення бренду міста
Артемівськ, Горлівка, Краматорськ, Красноармійськ, а також Макіївка увійшли до п'ятірки пілотних міст області, де планують розповісти про практичному підході до створення бренду міста.
Перший робочий семінар відбувся сьогодні в Артемівському міській раді. Його мета - розповісти про сучасних моделях, методи та інструменти створення бренду регіону і визначити принципи і напрями їх адаптації до умов пілотних міст. Проводиться цей захід у рамках українсько-німецький проекту «Сприяння місцевому економічному розвитку промислових міст Донецької області», за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ. У семінарі взяли участь представники місцевих органів влади, Донецької облдержадміністрації, координатор робочої групи з розробки стратегії територіального маркетингу Донецької області, члени робочої групи проекту, які тепер і будуть займатися розробкою і розвитком бренду міста а також працювати в форматі " вопрос ответ". У своєму вступному слові секретар міської ради Світлана Кіщенко сказала, що брендинг - це дуже сильний інструмент економічного розвитку території, це просування інтересів міста в самому широкому сенсі слова. «Створити бренд, логотип міста, визначити його сильні і слабкі сторони, знайти відмітні риси - це дуже складно. І завдяки цьому семінару і нашої подальшої роботи в цьому напрямку ми повинні будемо зрозуміти яким ми бачимо Артемівськ: містом, де створені сприятливе середовище для інвестицій або містом, де зручно жити і працювати », - сказала Світлана Іванівна. Пошук відмінної риси нашого краю, яка в майбутньому стане його символом, було головною темою для обговорення у тренінгу, який проходив у вигляді міні-лекцій та дискусій.
Отправлено alextk77 в
© http://artemivsk-rada.gov.ua