Розгляду звернень громадян – особлива увага
Робота зі зверненнями громадян – важлива складова у діяльності податкової служби. У такий спосіб забезпечується зворотний зв’язок із громадськістю.
З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, а також оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників у Артемівській об’єднаній державній податковій інспекції проводиться особистий прийом громадян посадовими особами, відповідно до графіку.
У січні – серпні 2009 року на особистий прийом звернулося 36 громадян, що на 2 звернення менше у порівнянні з показниками минулого року. Це свідчить про більш якісне реагування на проблеми громадян, вирішення їх по суті під час звернень до консультаційних пунктів, покращенням масово-роз’яснювальної роботи серед платників.
Найчастіше у своїх зверненнях на особистих прийомах порушувалися питання з податку з доходів фізичних осіб – 13 звернень, з питань плати за землю – 2, оподаткування податку на прибуток підприємств - 5, з податку на додану вартість – 6, з оподаткування доходів підприємницької діяльності – 3, з реєстрації та обліку платників податків –2.
Оскільки як платники, так і податкова служба працюють в умовах нестабільного податкового законодавства, то подекуди важко прослідкувати за його змінами та доповненнями, нерідко виникають і проблеми. Саме це спонукає громадян звертатися до податкових органів. До податкової інспекції у січні –серпні 2009 року надійшло 15 письмових звернень від громадян, що на 3 звернення менше порівняно з аналогічним періодом 2008 року.
Найчастіше громадяни у своїх зверненнях порушували питання щодо податку з доходів фізичних осіб, оподаткування доходів підприємницької діяльності.
Відділ масово-роз'яснювальної роботи та звернень громадян
Артемівської ОДПІ Версия для печати |