Отправлено OLG в Wednesday, 12 August, 2009, 11:17
Стан розгляду звернень громадян Артемівською ОДПІ за перше півріччя 2009 року.
Робота зі зверненнями громадян – важлива складова у діяльності податкової служби. У такий спосіб забезпечується зворотний зв’язок із громадськістю.
З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, а також оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників у Артемівській об’єднаній державній податковій інспекції проводиться особистий прийом громадян посадовими особами, відповідно до графіку.
У січні – червні 2009 року на особистий прийом звернулося 31 громадянин, що на 5 звернень менше у порівнянні з показниками минулого року. Це свідчить про більш якісне реагування на проблеми громадян, вирішення їх по суті під час звернень до консультаційних пунктів, покращенням масово-роз’яснювальної роботи серед платників.
Найчастіше у своїх зверненнях на особистих прийомах порушувалися питання з податку з доходів фізичних осіб – 13 звернень, з питань плати за землю – 2, з оподаткування доходів підприємницької діяльності – 3, з контрольно-перевірочної роботи – 2, з реєстрації та обліку платників податків – 2, патентування деяких видів підприємницької діяльності – 2, з питань справляння ПДВ та податку на прибуток - 7.
Оскільки як платники, так і податкова служба працюють в умовах нестабільного податкового законодавства, то подекуди важко прослідкувати за його змінами та доповненнями, нерідко виникають і проблеми. Саме це спонукає громадян звертатися до податкових органів. До податкової інспекції у січні – червні 2009 року надійшло 12 письмових звернень від громадян.
Найчастіше громадяни у своїх зверненнях порушували такі питання: контрольно-перевірочної роботи, податку з доходів фізичних осіб, оподаткування доходів підприємницької діяльності.